Tuesday, December 11, 2007
Merry Christmas

"Through the years we all will be together
If the Fates allow
Hang a shining star upon the highest bough
And have yourself a merry little Christmas now"

I just wish this would come true, and i really do!

在茫茫人海中,我遇上了你。就像上天的安排一样,一切像冥冥中只有主宰。 在一起的时候, 我感到无比的开心和轻松。我不知道你的过去,但我只知道,我要把你宠坏,让你每一天都开开心心, 幸福的过日子。 

我喜欢看你微笑的样子,我在你的眼神里,看到了我们, 我们的一切一切! 如果要我订一个限时, 我会选择明天的明天的明天,无限的明天!

过去可能是残酷, 未来会是过去的相反, 因为以后的日子里,会有个真心的傻瓜,在守候着你!

p/s: It will be very soon! =)

真心的傻瓜,
~FuYew~



FuYew wrote on 12:10 AM.